divendres, 4 de maig del 2007

corazón loco

Hola de nou,

Recordo uns quants molts mesos enrera que el meu jove amic Albertito em va presentar l’àlbum "lágrimas negras" de Bebo & Cigala (què més tard seria tot un èxit)... em va encantar i com sempre que descobreixo una joia: em delecto - l’escolto un cop i un altre- devoro la música, les lletres... deixo que les notes, la melodia, el missatge, la calor, la fredor, tot - absolutament tot - recorri tots i cadascuns dels meus sentits i em deixo endur i... somnio...

I en aquesta ocasió, no va ser menys...
No sé si us passa a vosaltres però jo, jo... sóc capaç de somiar desperta, de sortir, de voltar, de viure, de riure, de plorar, de tremolar, de sentir, de cridar, de cantar, de tot escoltant música... aquella música que em captiva...

Amb aquesta cançó el meu somni, recurrent, sempre era el mateix. En escoltar-la: txass! sempre revivia la meva biografia i sempre coincidia en imaginar-me explicant l’amor que sento per dos poblacions: Tossa i Girona.
Tossa: companya, esposa i mare (tossa que m’ha donat la vida, que m’acarona, repòs del guerrer... fruit de la vida)

Girona: amor prohibit, complement de la meva ànima (girona que m'ha ensenyat, que m'ha emancipat... fruit del treball)
I, avui, escric aquest post tot escoltant, un cop i un altre, aquesta cançò:

No te puedo comprender
Corazón loco,
No te puedo comprender
Ni ellas tampoco.

Yo no me puedo explicar
Como las puedas amar
Tan tranquilamente.

Yo no puedo comprender
Como se pueden querer dos mujeres a la vez
Y no estar loco
Merezco una explicación
Porque es imposible seguir con las dos.

Aquí va mi explicación
A mí me llaman sin razón
Corazón loco.

Una es el amor sagrado
Compañera de mi vida,
Esposa y madre a la vez.
Y la otra es el amor prohibido
Complemento de mi alma
Y a quien no renunciaré,
Y ahora ya puedes saber
Como se pueden querer dos mujeres a la vez
Y no estar loco,
Aquí va mi explicación
A mí me llaman sin razón
Corazón loco.

Una es el amor sagrado
Compañera de mi vida,
Esposa y madre a la vez.
Y la otra es el amor prohibido
Complemento de mis ansias
Y a quien no renunciaré,
Y ahora ya puedes saber
Como se pueden querer dos mujeres a la vez

Y no estar loco,
Y no estar loco,
Y no estar loco,
Y no estar loco.