dilluns, 22 de desembre del 2008

Russian Red, bona per tancar l'any i millor per començar el nou

M'agrada anar a esmorzar a El Cercle del carrer Ciutadans de Girona pq sempre hi posen bona música, i com no, en Joan mai et pot decepcionar... i, esmorzant, vaig sentir per primera vegada a Lourdes Hernández, o millor, dit el seu nom artístic "Russian Red" (qué és el color del pintallavis que fa servir).

Russian Red és delicada, és folk, és pop, és sota el meu parer la Damian Rice femenina. Si voleu fer un regal musical aquesta n'és de ben segur una gran opció. Aviat la seva jove carrera - només té un disc: I love your glasses - continuarà creixent i creixent de forma més que exponencial perquè és difícil obviar i no deixar-se encisar per la seva música.

Us deixo una petita mostra d'aquesta artista i no deixeu d'escoltar-la si en teniu l'ocasió:

si us ha agradat tant com a mi, aquí teniu l'enllaç al seu myspace... que vagi de gust!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola! he vist que igual que jo vas quedar captivada pels Russian Red. Els vaig veure divendres 15, dons el festiva- in_somni a Girona i la veritat és que és espectacular la veu de la Lourdes. Acabo d'aparèixer en el mon del blog i encara el tinc en procés; et felicito pel teu, Formentera i bones frases per reflexionar.

yanmaneee ha dit...

adidas ultra boost
kd shoes
nike air max
golden goose sale
kyrie shoes
yeezy shoes
jordan shoes
air max 2019
off white hoodie
air max 2018