divendres, 21 de setembre del 2007

Brett Dennen


Hola a tots i a totes de nou,

Avui tenia ganes de compartir amb vosaltres la meva última descorberta musical... ahir vaig estar voltant i vaig decidir comprar l'àlbum "So Much More" de Brett Denen.

Brett Dennen és un xaval super jove (1979), és un cantautor de música folk/pop nord-americà. La primera vegada que el vaig escoltar (a icatfm) vaig sentir quelcom d'especial, una connexió estranya i plaentera, sense tenir ni "pajolera" idea de qui era ràpidament em va recordar aquella veu tant propera, tant especial de la Tracy Chapman...

No puc explicar-vos gaire coses d'ell a part de convidar-vos a descobrir la seva obra: serena, madura tot i la seva promta juventud, deliciosa... simplement

Si teniu ocasió, adquiriu la seva biografia, estic segura que no us arrepentireu.

Records,
la su de tossa