dimecres, 9 de maig del 2007

Viu la vida que són quatre dies!

El saber popular ja ens ho dèia: viu la vida que són quatre dies! (però carai "sorpresas tiene la vida, ai si... na na na...)

Us transcric tal qual una notícia d'aquelles "curioses" que l'agència EFE envia i que publiquen la majoria dels rotatius per acabar d'omplir espais...

déu ni do! (ya te digo Rodrigo)

Un britànic es gasta tots els estalvis després d'un diagnòstic de càncer que va resultar falsLondres.-

Un britànic de 62 anys que es va gastar tots els estalvis després que li diagnostiquessin un càncer que al final es va demostrar que no patia ha demandat el Servei Nacional de Salut anglès.Quan se li va diagnosticar la fatal malaltia, John Brandrick va decidir no seguir treballant, va deixar de pagar la hipoteca i es va dedicar a la bona vida amb la seva companya, gastant-se una fortuna en restaurants i hotels, tal com ha informat avui el diari The Times.

Un any després, els símptomes van començar a remetre, i l'hospital va arribar a la conclusió que Brandrick no patia realment un càncer terminal, sinó una simple pancreatitis, perfectament curable.

Demana una indemnització"Em vaig desfer de tot, del cotxe, de la roba, només em vaig quedar una americana, una camisa i la corbata amb què volia que m'enterressin. No necessitava més roba perquè només em donaven sis mesos de vida", ha declarat a la premsa, i ho va deixar tot preparat per al funeral.La seva companya fins i tot va rebre ajuda psicològica per afrontar la seva nova vida sense parella.

Brandrick, que es va veure obligat a vendre fins i tot casa seva, reclama ara a l'hospital, pertanyent a la Seguretat Social anglesa, que l'indemnitzi pel fals diagnòstic.Els responsables del centre neguen que es tractés d'un cas de negligència i expliquen que el diagnòstic de càncer pancreàtic es va basar tant en els símptomes com en les proves que se li van fer al malalt.